Майстер-клас «Інтернет-маркетинг: тренди 2018 року»

Актуальний і захоплюючий майстер-клас з інтернет-маркетингу для студентів ІІ курсу за спеціальностями «Маркетинг» і «Підприємництво, торгівля і біржова діяльність» провела кандидат економічних наук, викладач кафедри менеджменту і логістики ОНАХТ Бондар Вікторія Анатоліївна.

Як відомо, сьогодні інтернет-маркетинг - один з найефективніших методів просування і продажів. Дуже багато людей сьогодні його освоюють з метою отримання, як основного, так і додаткового заробітку. Сьогодні це щось більше, ніж продаж інформаційних продуктів, зараз йде торгівля інформаційним простором, програмними продуктами, бізнес-моделями і багатьма іншими товарами чи послугами. Інтернет-маркетинг дозволяє будь-кому, у кого є ідея, товар або послуга, досягти максимально широкої аудиторії. Багато наших студентів, будучи на ІІ курсі, вивчаючи в нашому коледжі всі тонкощі цієї справи, вже здатні на практиці допомагати у розвитку сімейного бізнесу!

На майстер-класі Бондар В.А. зробила акцент на те, яким в цій сфері буде 2018 рік, як змінився підхід до залучення клієнтів і як вибудувати працюючий ланцюжок продажів під потреби бізнесу, що в тренді 2018 року для бізнесу, а що застаріло, розглянуті й проаналізовані успішні кейси зарубіжних компаній.

Цікавим і корисним був інтерактив з аудиторією по запропонованим самими студентами бізнес-напрямками: розробка стратегії під потреби бізнесу в парфумерній галузі і в рекреаційній галузі.

З відгуків слухачів майстер-класу:

«Ринок інтернет-маркетингу значно розширив свої межі і без вивчення азів цієї справи неможливо продати той чи інший товар або послугу. Тому даний майстер-клас посилив моє бажання вчитися, осягати щось нове і рости професійно».

Котолевец Анна, група 16-1 марк

«Цей напрям був шалено цікаво. Головне - прагнення і продовжувати «гризти граніт науки», як би складно не було, а результат не змусить себе довго чекати ».

Варгас Данило, група 16-1 пд